Perfect with my inperfections

If you smile bigger for everyday that comes, then you will explode suddenly one day of true happiness.
Jag heter Ebba. Jag är en människa, och det är mycket som jag är nöjd med, men samtidigt enormt mycket som jag är missnöjd med.
Jag är perfekt, eftersom jag inte är det.
Vad menar du?
Jo, att det inte finns någon som är helt perfekt, endast robotar. (Men vem gillar egentligen robotar?) Även hon och han har sina brister, och det är våra brister som gör oss till människor.
 
Alla våra ideal som fyller oss dagligen trycker bara ner oss och gör oss allt mer omänskliga.
 
Du är perfekt precis som du är, och det är när du är dig själv som du är som allra bäst!
KRAM


Kommentarer
Peppbloggen

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg med samma syfte. Kika gärna in om du vill! :D

2012-12-13 @ 13:08:38
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ebbasdrömmar

Inspiring you!

RSS 2.0