Friday, thank you for saving me.

Så, idag är det fredag. ÄNTLIGEN. Har sett fram emot denna dag, då detta var den sista dagen som vi hade några läxor till, nästa vecka blir det endast mys i skolan.
Hade ett SO-prov idag, och kände att det gick bra. Pluggade stenhårt igår, och därför kunde jag inte blogga. Det var så mycket som man behövde gå igenom.
På torsdag har vi skolavslutning, JIPPIE! Och då ska jag uppträda med min vän Clara. Vilken låt det blir uppdaterar jag senare ;)
Är enormt peppad, men samtidigt nervös då vi samtidigt kommer att få våra betyg. Men, det allra viktigaste just nu känns att bli godkänd i alla ämnen, sedan spealr det ingen roll. Har aldrig fått betyg innan, så det här blir annorlunda.
 
Var med min bästa vän och fikade på Espresso House idag, vilket var jättemysigt! Vi satt länge och njöt och pratade och skrattade. Lyckades till och med dricka upp en hel kopp kaffe, och njöt faktiskt av smaken. Stor skillnad mot vad jag är van vid, en så där besk smak som gör mig illamående, men det här kaffet smakade väldigt gott! Det var tomte-latte tror jag, om jag inte har helt fel!
 
Nu ikväll så målade jag lite och lyssnar just nu på musik. Det känns så enormt skönt att äntligen kunna slappna av och bara kunna njuta av allt vackert i denna värld!
Har planerat in att åka pulka denna helg, har knappt kunnat vara ute i snön över huvud taget på grund av allt plugg, men nu när jag har tid så ska jag passa på och utnyttja den!
 
Ha en bra helg!
(Jag kan inte lova att jag uppdaterar under helgen, men ifall jag hinner med så gör jag det, kram!)
 


Kommentarer
yasmine modell mamma och fru

Allt bra?
Ha en underbar 3-Advent
Bloglovinbyte?
KRAAM

Svar: Tack, ja allt är bra tack. :)
Ebba

2012-12-16 @ 13:18:01
URL: http://www.yasminegill.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ebbasdrömmar

Inspiring you!

RSS 2.0